Dostawa wyposażenia Dziennego Domu Senior – Wigor - UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Umieszczony: 06.11.2015, Zakończony: 27.11.2015, Status przetargu: zakończony, Umieścił: Agnieszka Dominik

 

Unieważnienie postępowania

Burmistrz Miasta Limanowa zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia Dziennego Domu „Senior  - Wigor”.

U z a s a d n i e n i e

W dniu 25.11.2015 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy na realizację tego zamówienia a cena kolejnej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Z up. Burmistrza Miasta                         
/-/ Wacław Zoń                               
Zastępca Burmistrza                           

Limanowa, dnia 27.11.2015 r.



 

WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Burmistrz Miasta Limanowa zawiadamia o wyborze oferty najkorzystniejszej na dostawę wyposażenia Dziennego Domu „Senior – Wigor”, złożonej w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 06.11.2015r. przez wykonawcę: P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław.

Oferta wykonawcy, w ocenie wg jednego kryterium tj. cena, przy oferowanej cenie brutto 69.391,80 zł uzyskała maksymalną ilość punktów tj. 100 i jest ofertą najkorzystniejszą wg w/w zapytania ofertowego.

 

W postępowaniu zostały złożone cztery oferty przez następujących wykonawców:

 

Oferta Nr 1:

MOBILIART Dawid Siedlarczyk, ul. Zielona 10, 34-440 Kluszkowce. Cena ofertowa: 88.284,48 zł, ilość punktów: 78,60

 

Oferta Nr 2:

Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa. Cena ofertowa: 87.752,00 zł, ilość punktów: 79,08

 

Oferta Nr 3:

P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław. Cena ofertowa: 69.391,80 zł, ilość punktów: 100,00

 

Oferta Nr 4:

Hurtownia sportowa KAL-SPORT, ul. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów. Cena ofertowa: 92.250,00 zł, ilość punktów: 75,22

 Z up. Burmistrza Miasta                          
/-/ Wacław Zoń                                
Zastępca Burmistrza                            

Limanowa, dnia 16.11.2015 r.

 

 

 

 

 

ODPOWIEDZI  NA  PYTANIA

Burmistrz Miasta Limanowa przekazuje wszystkim wykonawcom ubiegającym się
o udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia Dziennego Domu Senior – Wigor” odpowiedzi na pytania wykonawców do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

 

Pytanie 1:

„Proszę podać wymiary szafy ubraniowej oraz wyjaśnić z czego maja być wykonane: płyta meblowa czy blacha stalowa?”

Odpowiedź:

Szafa ubraniowa o wymiarze 30x50cm w rzucie poziomym o wysokości ok 180 cm. z płyty meblowej; szafka zamykana na klucz. W środku wieszak-hak na kurtki oraz w dolnej części półka na wysokość ok 30 cm.

 

Pytanie 2:

„Proszę podać minimalne parametry zestawu komputerowego oraz rodzaj oczekiwanego oprogramowania”

Odpowiedź:

Specyfikacja:

I.                    Zestaw komputerowy

L.p.

Cechy produktu

Parametry

1.

Procesor

Jako wzorcowy produkt podaje się Intel® Core™ i7-3770 Processor (8M Cache, up to 3.9 GHz) Dopuszczalne są procesory o lepszych osiągach niż 2600 pkt. wg rankingu portalu http://www.cpubenchmark.net

 

2.

Ilość rdzeni procesora

min. 2

3.

Ilość pamięci operacyjnej

min. 4 GB

4.

Rodzaj zastosowanej pamięci

Min. DDR3

 

5.

Typ dysku twardego

SSD min. Min. 120 GB

6.

Napęd optyczny

DVD+/-RW

7.

Karta graficzna                

Zintegrowana

8.

Karta muzyczna

Zintegrowana z płytą

9.

Czytnik kart pamięci

Preferowany ale nie wymagany

10.

Złącza na przednim panelu

Audio, 2x USB,

11.

Złącza na tylnym panelu

Minimum

Audio

4 x USB 2.0

1 x VGA

1 x RJ45

1 x PS/2

1 x DVI-D

12.

Wolne złącza na płycie głównej                

 

PCI-Express x16 (1)

PCI-Express x1 (1)

 

13.

Zasilacz

min. 400 W

14.

System operacyjny                

 

Windows 7 Professional (64bit) lub równoważny spełniający wymagania:

system operacyjny z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim o architekturze 64-bitowej, w tym także system interaktywnej pomocy w języku polskim. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe.
System operacyjny powinien mieć zintegrowany system aktualizacji darmowych poprawek
bezpieczeństwa, przy czym komunikacja z użytkownikiem powinna odbywać się w języku polskim.
Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
Dostępność bezpłatnej telefonicznej pomocy technicznej dotyczącej systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim u producenta sprzętu komputerowego (związane z problemami współdziałania sprzętu i systemu operacyjnego) - cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego. Dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-do 19 - cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego. System operacyjny musi mieć publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta, dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego w szczególności w zakresie bezpieczeństwa - co najmniej na 7 lat od daty zakupu.
Możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabowidzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0). System operacyjny musi pozwalać na pracę w różnych sieciach komputerowych (sieci lokalne LAN, Internet), w tym także automatycznie rozpoznawać sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawać automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarka, pendrive) oraz łączyć się automatycznie z tak zdefiniowanymi sieciami. System operacyjny przystosowany do pracy z aplikacjami w modelu chmury obliczeniowej, w szczególności do pracy grupowej i synchronizacji danych (także: przechowywania kopii rezerwowych danych w chmurze obliczeniowej). System operacyjny pozwalający na wdrożenie jednolitej polityki bezpieczeństwa dla wszystkich komputerów.

System powinien umożliwiać instalację pakietu biurowego opisanego w niniejszej SIWZ bez instalacji dodatkowych programów.

15.

Peryferia

Zestaw klawiatura i mysz w kolorze czarnym

16.

Gwarancja

2 lata

Monitor

17.

przekątna

Min.19”

18.

rodzaj podświetlenia

LED

19.

rozdzielczość nominalna

1600 x 900 piksele

20.

kontrast

600:1

21.

jasność

Min. 200 cd/m²

22.

wielkość plamki

Max. 0.27 mm

23.

złącza

D-Sub 15-pin

24.

Kolor obudowy

czarny

25.

Wbudowane głośniki

Min. 2 x 2 W

 

Pytanie 3:

„Proszę o szczegółowe wyjaśnienie wprowadzonego zapisu cyt.: „instalacja komputerowa + Internet”

Odpowiedź:

Poprzez formułę „Instalacja komputerowa + Internet”  rozumie się przygotowanie instalacji do podłączenia internetowego poprzez kabel  LAN ze złączem RJ 45.

 

Pytanie 4:

„Proszę podać wymiary oczekiwanych drabinek rehabilitacyjnych”

Odpowiedź:

Jak w specyfikacji, tj.:

„Drabinka rehabilitacyjna podwójna o wymiarach 156x220x10 cm

•    Konstrukcja z drewna iglastego lub liściastego;

•    Mocowanie systemowe do ściany murowanej.

Drabinka musi posiadać atest higieniczny oraz dokumenty dopuszczające do stosowania w terapii ruchowej”.

 

Pytanie 5:

„Proszę podać wymiary oraz parametry techniczne oczekiwanych materacy gimnastycznych”

Odpowiedź:

Jak w specyfikacji, tj.:

„Materac jednoczęściowy o wymiarach 195x85x5 cm

• Wykonany z twardej pianki poliuretanowej pokrytej wytrzymałym łatwozmywalnym materiałem skóropodobnym

Materac musi posiadać atest higieniczny oraz dokumenty dopuszczające do stosowania w terapii ruchowej”.

 

Pytanie 6:

„Proszę określić parametry techniczne rowerka magnetycznego”

Odpowiedź:

Jak w specyfikacji, tj.:

Rower stacjonarny magnetyczny z kołem zamachowym o wadze około 6 kg
o następujących parametrach:

•    Minimum 8 – stopniowa skala obciążeń;

•    Możliwość ustawienia programów treningowych

•    Wyświetlacz: czas, odległość, prędkość, całkowita liczba kilometrów, zużycie energii,

Rowerek musi posiadać atest higieniczny oraz dokumenty dopuszczające do stosowania w terapii ruchowej.

Dodatkowo:

- klasa urządzenia HC

- Siodełko regulowanie w pionie

- Max. Obciążenie 100 kg

- Waga ok 18 kg.

 

Pytanie 7:

„Proszę podać wymiary oraz parametry techniczne mat do ćwiczeń”

Odpowiedź:

Mata do ćwiczeń wykonana z miękkiej pianki PCV zwijana w rolkę o wymiarach  ok. 173x61 cm, o grubości ok 3 cm.

 

Pytanie 8:

„Czy łóżko do wypoczynku ma być na konstrukcji metalowo – płytowej (typu „akademickiego”) czy całe płytowe?”

Odpowiedź:

Konstrukcja łóżka nie jest narzucona.

 

Pytanie 9 :

„Proszę podać parametry techniczne pralki, wsad do pralki ma się odbywać z przodu czy od góry pralki ?”

Odpowiedź:

Jak w specyfikacji, tj.:

„Pralka

• Konstrukcja ze stali nierdzewnej

• Maksymalna prędkość wirowania 1200 obr/min

• Pojemność znamionowa 7 kg

• Szerokość  około 60 cm

• Głębokość  około 45 cm

• Wysokość  około 85 cm

• Klasa energetyczna A++”

Wsad pralki nie jest narzucony.

 

Pytanie 10:

„Proszę podać parametry techniczne lodówki, lodówka ma być wolnostojąca czy do zabudowy ? ”

Odpowiedź:

Lodówka wolnostojąca o parametrach jak w specyfikacji, tj.:

„Lodówka wolnostojąca o wymiarach około 60x70x185 cm (szerokość x głębokość x wysokość)

•    konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej;

•    pojemność lodówki minimum 120 dm3;

      klasa energooszczędności A++”.

 

Pytanie 11:

„Proszę podać parametry techniczne kuchenki elektrycznej, kuchenka ma być wolnostojąca czy do zabudowy ?”

Odpowiedź:

Kuchenka wolnostojąca o parametrach jak w specyfikacji, tj.:

„Kuchnia elektryczna 2-palnikowa o wymiarach około 53x26,5x7 cm (szerokość x głębokość x wysokość)

•    konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej

•    płyta grzejna żeliwna o średnicy 187mm i mocy 2500W

•    kontrolka pracy

•    2 płyty grzejne

•    zabezpieczenie przed przegrzaniem

•    kontrolki zasilania i pracy”.

 

Pytanie 12:

„Proszę podać parametry techniczne zmywarki, zmywarka ma być wolnostojąca czy do zabudowy?”

Odpowiedź:

Zmywarka do zabudowy o parametrach jak w specyfikacji, tj.:

„Zmywarka do zabudowy o wymiarach około 59,8x81,5x55 cm (szerokość głębokość x wysokość)

•    Obudowa ze stali nierdzewnej;

•    Liczba programów – minimum 3;

•    Klasa energetyczna A++”.

 

Pytanie 13:

„Proszę podać parametry techniczne mikrofalówki, mikrofalówka ma być wolnostojąca czy do zabudowy?”

Odpowiedź:

Mikrofalówka wolnostojąca o parametrach jak w specyfikacji, tj.:

„ Moc 1200W”.

 

Pytanie 14:

„Proszę dokładnie określić wymiary lub pojemność mis szklanych”

Odpowiedź:

Misy szklane – salaterki,  białe o średnicy ok 12-15 cm.

 

Pytanie 15:

„Proszę dokładnie określić ilości oraz wymiary garnków i patelni wchodzących w skład kompletu”

Odpowiedź:

Jak w specyfikacji, tj.:

„ Zestaw garnków patelni itp.:

• Garnek ze stali nierdzewnej, silikonowa podkładka pod uchwytem pokrywki – zapobiega jej nadmiernemu nagrzaniu, trójwarstwowe dno z wbudowanym dyskiem aluminiowym zapewnia równomierną dystrybucję ciepła oraz długotrwałą funkcjonalność. Dodatkowo dopasowane i szklane pokrywki oraz duże i wygodne uchwyty.

W zestawie:

•    Garnek z pokrywką 16 cm, 1,5l

•    Garnek z pokrywką 20 cm, 2,5l

•    Garnek z pokrywką 24 cm, 2,5l

•    Garnek z pokrywką 24 cm, 4,0l

•    Garnek z pokrywką 24 cm, 5,5l

•    Patelnia ceramiczna dostosowana do kuchni elektrycznych z powłoką ceramiczną
z gładką powierzchnią nie zawierającą mikroszczelin uchwyty bakelitowe.

•    Patelnia z pokrywką 28 cm.

 

Pytanie 16:

„Proszę podać parametry techniczne kubków, szklanek i talerzy, pojemność, wielkość kubków, talerzy. Proszę określić ilość talerzy, kubków wchodzących w skład kompletu”

Odpowiedź:

Jak w specyfikacji, tj.:

„Zestaw talerzy, kubków szklanek itp.

•    Talerze ceramiczne białe lub z delikatnym wzorem, w zestawie

•    Talerz do zupy średnicy około 21 cm szt.36

•    Talerz płytki obiadowy średnicy około 25 cm szt.36

•    Talerz deserowy średnicy około 17cm szt.36;

•    Salaterka 6 szt.

•    Kubki ceramiczne o pojemności 250 mm w jednym kształcie, ale różnych kolorach 36 szt;

•    Literatki szklane o pojemności 100 mm 36 szt.

   Zestaw sztućców ze stali nierdzewnej z połyskiem zawierający:

•    Łyżka stołowa 36 szt.

•    Widelec długi 36 szt.

•    Widelec krótki 24 szt.

•    Nóż obiadowy 36 szt.

•    Łyżeczka 36 szt.

•    Przyprawnik do soli i pieprzu 6 szt.

•    Noże kuchenne zestaw 6 szt. różnych wielkości z trzonkiem”.

 

Pytanie 17:

„Ławki ogrodowe z oparciem – jakich stelaży oczekuje Zamawiający betonowych, żeliwnych czy giętych z kształtowników zamkniętych”

Odpowiedź:

Stelaż ławek – żeliwny,  jak w specyfikacji, tj.:

„ławka ogrodowa z oparciem

•    o wymiarach 150cm długość oraz 73cm wysokość całkowita

•    drewniana posiadająca wygodne siedzisko i oparcie

•    konstrukcja wykonana z odlewów żeliwnych”

 

Pytanie 18:

„Proszę określić parametry techniczne stołu i ławek oraz podać ilość ławek”

Odpowiedź:

Altana wyposażona w drewniany okrągły stół o średnicy ok 150-160cm, ilość ławek ogrodowych – 2 sztuk, krzesła drewniane z oparciem – 6 sztuk. 

Elementy drewniane impregnowane środkiem, który utrzyma drewno w stanie niezmienionym minimum 3 lata.

 

Pytanie 19:

„Ogólne wymagania dotyczące wyposażenia. Typowe meble wykonuje się z płyt wiórowych  obustronnie laminowanych. Proszę zatem o wyjaśnienie czy meble należy wykonać z płyt MDF „buk bawaria 381” czy z płyty meblowej „buk bawaria” ?”

Odpowiedź:

Jak w specyfikacji, tj.:

1.1.       „Ogólne wymagania dotyczące wyposażenia:

Wymienione wyżej elementy wyposażenia mogą zostać zakupione jako typowe elementy wyposażenia biurowego (w takim wypadku winny posiadać atest higieniczny oraz dopuszczenie do stosowanie na terenie RP) lub wykonane na zamówienie

u producenta mebli.

Poszczególne elementy mogą zostać wykonane z płyty MDF „buk bavaria” nr 0381 (wzornik Standard&Special kronospan  z 2013) lub zbliżonego.

1.2.       Materiały:

Poszczególne elementy mebli:

•    drzwi, boki i blaty grubości minimum 18 mm z płyty MDF

•    tyły z płyty pilśniowej twardej w okleinie jak drzwi;

•    zawiasy dla drzwi meblowych nakręcane zewnętrzne;

•  zamki dla szafek zamykanych nakręcane zewnętrzne, klucze indywidualne dla każdego zamka;”.

 

Zastępca Burmistrza                            
/-/ Wacław Zoń                                

Limanowa, dnia13.11.2015 r.



 

 ZAPYTANIE  OFERTOWE

Z upoważnienia art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2013r., poz. 907, ze zm.) Miasto Limanowa zwraca się z zapytaniem ofertowym na:

dostawę wyposażenia Dziennego Domu Senior – Wigor”.

Zapraszamy do przestawienia oferty cenowej na dostawy określone w załączniku Nr 2 zapytania ofertowego, który stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:

1.    Termin realizacji zamówienia : 30.11.2015 r.

 

 

 

2.    Warunki płatności:

Wynagrodzenie będzie płatne po wykonaniu i odebraniu przez Zmawiającego zamówienia, na podstawie rachunku/faktury wystawionej przez Wykonawcę,
w terminie 14 dni (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Limanowa).

 

 

 

3.   Opis sposobu przygotowania oferty:

a) Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.

b)Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy

c) Koperta z oferta powinna być oznaczona znakiem lub nazwa zamówienia.

 

 

 

4.   Miejsce i termin składania ofert:

a) Ofertę należy złożyć :

·   pocztą  na adres: Urząd Miasta Limanowa, ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa (decyduje data wpływu do tut. Urzędu)

·   osobiście na dzienniku podawczym zamawiającego pok. nr 1 czynny w godzinach 7.30 – 15.30, od poniedziałku do piątku

b) Termin złożenia ofert:  16 listopada 2015 r. do godziny 10:00

c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.

 

6.  Kryterium wyboru oferty:

Przy ocenie Wykonawcy będzie brane pod uwagę jedno kryterium: cena – 100 %. Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto (obejmującą wszelkie narzuty) za realizację zamówienia w okresie miesięcznym. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów obliczoną wg następującego wzoru:

 

                            najniższa oferowana cena

Ilość punktów = -----------------------------------   x 100

                                cena badanej oferty

 

 

 

Ceny podane w ofercie nie mogą ulec zmianie po wykonaniu usługi.

W przypadku złożenia ofert z taką samą ceną zamawiający wystąpi do wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną do złożenia ofert dodatkowych.

 

 

 

 

7.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

8.   Informacje dodatkowe

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Maria Putiatycka lub Justyna Szewczyk, tel. 18 337 20 54, e-mail: sekretariat@miasto.limanowa.pl

 

  

Załączniki:

- wzór Formularza ofertowego

- szczegółowy zakres zamówienia

 

Zastępca Burmistrza                     
/-/ Wacław Zoń                            

Limanowa, dnia 06.11.2015 r.